Verzending

GRATIS Verzendkosten

  • Nederland: GRATIS
  • Europese Unie: € 7,50

De verzendkosten zijn altijd hetzelfde, ongeacht het aantal producten dat je bestelt.


Levertijden

Binnen Nederland: voor 15:00 besteld is binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd. 

Let op! Zendingen die op zaterdag of zondag zijn verstuurd worden pas op dinsdag bezorgd. PostNL bezorgt niet op maandag.

  • Belgie: 3-5 werkdagen
  • Duitsland: 3-5 werkdagen
  • United Kingdom: 3-5 werkdagen


Logistieke partner



Onze verzendingen worden verzorgd door PostNL en DHL. Retourzendingen kunnen worden afgegeven bij een PostNL of DHL locatie bij jou in de buurt.


De verzending

Het verzendproces van p-health.nl verloopt op de volgende wijze:

1. Je bestelling wordt bij elkaar gezocht en klaar gemaakt voor verzending in ons magazijn in Den Bosch
2. Je bestelling wordt samen met alle andere bestellingen van p-health.nl naar een sorteercentrum van PostNL gebracht 
3. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen gesorteerd op basis van postcodes
4. PostNL bezorgd je bestelling op het door jouw opgegeven adres 

Bezorging op alternatief adres

Tijdens het afrekenen van je bestelling heb je de mogelijkheid om je verzend en/of je factuuradres te wijzigen. Je kunt je adressen ook altijd wijzigen in je eigen account. 

Bestelling volgen

Op het moment dat jouw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Het merendeel van onze bestellingen wordt verzonden in een pakket met PostNL Track & Trace code. Wij verzenden je de Track & Trace code per e-mail toe. 

Bezorgen bij niet thuis

Mocht je bij een pakketbezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger een briefje achterlaten. Met dit briefje kun je op de site van PostNL een nieuwe bezorgafspraak maken.

De volgende opties zijn mogelijk:

  • Je kunt je bestelling bij de buren laten bezorgen
  • Je kunt je bestelling bij een PostNL punt afhalen
  • Je kunt je bestelling nogmaals thuis laten bezorgen

Let op! Je kunt alleen zelf een nieuwe afspraak maken als je dit voor 22.00 uur aangeeft op de website van PostNL, op de dag van de eerste bezorgpoging. Mocht je geen gebruik willen maken van één van de genoemde opties, dan wordt de bestelling  de volgende dag opnieuw aan huis aangeboden. Mocht je weer niet thuis zijn, dan wordt je pakket automatisch naar een PostNL punt bij jou in de buurt gebracht. In de drie daarop volgende weken kun je je pakket dan zelf ophalen. Gebeurt dit niet binnen drie weken, dan wordt de bestelling geretourneerd aan p-health.nl.


Foutieve levering

Verkeerde levering

Wij proberen je bestelling altijd zo zorgvuldig mogelijk bij elkaar te zoeken. Het kan echter soms gebeuren dat we je een artikel met de verkeerde maat of kleur toezenden. Je kunt dit artikel dan het beste meteen retourneren.

Voor meer informatie over onze retourregeling. 

Onvolledige levering

Heb je één of meerdere artikelen niet ontvangen, dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail naar info@p-health.nl. Wij zullen er voor zorgen dat je bestelling alsnog juist geleverd wordt.